Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Már a sorozatgyártásra szánt változatban mutatkozott be az NSX új generációja, amelynek a menetteljesítményeiről egyelőre nem árultak el részleteket, de még az idén kapható lesz. - Autók magazin
részletek »

Az új Honda NSX gyártása megkezdődik

Autós Magazin, ahol a központi téma az autó. Autók, gépkocsik, hírek érdekességek, újdonságok, tesztek az autózás világából, érdekes témák, új modellek, tuningok és autók minden mennyiségben.
Autók magazin
Itt vagy: Autók magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Az új Honda NSX gyártása megkezdődik
Az új Honda NSX gyártása megkezdődik
Már a sorozatgyártásra szánt változatban mutatkozott be az NSX új generációja, amelynek a menetteljesítményeiről egyelőre nem árultak el részleteket, de még az idén kapható lesz.
Pontosan huszonöt évvel az eredeti után mutatta be az NSX legújabb generációját a Honda. A típus prototípusa három éve tűnt fel először, a most leleplezett végleges modell pedig annak a finomításával készült el. A tanulmányhoz képest meghosszabbították és kiszélesítették a karosszériát, amely most 4,47 méter hosszú, 1,94 méter széles és 1,22 méter magas, a tengelytávolság 2,63 méteres.

A karosszéria váza alumíniumból és nagyszilárdságú acélból készült, a padlót szénszálas anyag teszi merevebbé, a burkolat pedig alumíniumból és kompozitból van. A középmotoros sportkocsi hátsó kerekei elé építették be a V6-os, dupla turbós benzinmotort, amely kilencfokozatú, duplakuplungos sebességváltón keresztül a hátsó kerekeket mozgatja. A hibrid NSX három elektromotort is kapott: egyet a sebességváltóba építettek be, egy-egy pedig az első kerekeket hajtja.
Hirdetés

A teljesítményükről egyelőre nem árult el részleteket a Honda, de a hírek szerint 550 lóerő körüli lesz a rendszer kombinált értéke. A kerekek elöl 19, hátul 20 colosak, amelyekre 245/35 és 295/30 méretű Continental ContiSportContact abroncsok kerülnek. Az elöl hat-, hátul négydugattyús fékrendszer karbon-kerámia tárcsákat lassít. A felfüggesztés elöl és hátul is független, az alkatrészei pedig alumíniumból készültek.

Az utasteret vezetőközpontúnak tervezték, a műszeregységet színes képernyő helyettesíti. A középső konzolon találjuk az üzemmód-választó gombját, amellyel Quiet, Sport, Sport+ és Track módok közül választhatunk, ezek közül a Quick a tisztán elektromos hajtású mód kapcsolója, és rajtprogramot is találunk a menüben. Az NSX gyártása Ohióban kezdődik, a megrendeléseket nyártól fogadják az Egyesült Államokban Acura, Európában Honda néven piacra kerülő típusra, az első példányok pedig 2015 végén kerülnek a tulajdonosokhoz.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - Honda,NSX,sport,kocsi,autó,gyártás,új
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2015-01-19 09:05:47
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü